/Ajankohtaista
Ajankohtaista 2020-09-24T10:59:36+03:00

SLL:n hallitus 2020

Uusien hallituslaisten tervehdykset:

Olen Lari Ylönen , työskentelen kirjastossa ja olen harrastanut teatteria ja lausuntaa yli kahdenkymmenen vuoden ajan ja olen toiminut myös lausuntaesitysten ohjaajana. Alunperin mm. Vesa-Matti Loirin laulamat tulkinnat Eino Leinon runoista olivat yksi syy miksi ajauduin lausunnan pariin. Ne saivat minut kiinnostumaan runoudesta ja sitä kautta myös runojen esittämisestä. Koen kiinnostavana mahdollisuutena olla mukana SLL:n hallituksessa ideoimassa liiton tulevaa ohjelmaa ja suunnittelemassa sen tavoitteita.

Olen Milla Hilke , helsinkiläinen teatteritaiteilija ja lausuja. Olen kotoisin Pohjois-Karjalasta, joten maakunnissa vieraileminen on hyvin lähellä sydäntäni. Tällä hetkellä toimin teatteritaiteen perusopetuksen opettajana sekä näyttelen, ohjaan ja kirjoitan. Haluan kasvattaa lausunnan roolia elämässäni ja odotan innolla, että pääsen SLL:n hallituksessa toimimaan tämän hienon taiteenalan hyväksi laajemminkin. On ilo liittyä joukkoon!

****************

Seuraa myös jäsenyhdistysten toimintaa:

Kanta-Hämeen Lausujat